زندگی
شاید آن روز که سهراب نوشت:
"تا شقایق هست زندگی باید کرد"
خبری از دل پر درد گل یاس نداشت...
باید اینگونه نوشت:
هر گلی هم باشی
چه شقایق چه گل پیچک و یاس
زندگی اجباریست!
+ نوشته شده در جمعه ۲۷ فروردین ۱۳۸۹ ساعت ۱۲:۷ ق.ظ توسط ریحان
|
شعر های عاشقانه ای که