بازگشت
...
من تو را به خاطر می آورم
بی هیچ بهانه ای
شاید دوست داشتن همین باشد
بی بهانه به خاطر آوردن!
+ نوشته شده در دوشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۸۷ ساعت ۳:۳۶ ب.ظ توسط ریحان
|
...
من تو را به خاطر می آورم
بی هیچ بهانه ای
شاید دوست داشتن همین باشد
بی بهانه به خاطر آوردن!
...زیبا!
آنگونه عاشقم که حرمت مجنون را احساس می کنم
آنگونه عاشقم که نیستان را یکجا هوای زمزمه دارم
آنگونه عاشقم که هر نفسم شعر است
زیبا!
چشم تو شعر،
چشم تو شاعر است،
من دزد شعرهای چشم تو هستم!
زیبا! زیبا!
کنار حوصله ام بنشین!
بنشین مرا به شط غزل بنشان!
بنشان مرا به منظره ی عشق،
بنشان مرا به منظره ی باران،
بنشان مرا به منظره ی رویش،
من سبز می شوم!
...زیبا! زیبا!
تمام حرف دلم این است:
من عشق را به نام تو آغاز کردم،
در هر کجای عشق که هستی،
آغاز کن مرا!
![]()