فراموشی!

 

"احساس خوبیه وقتی یک نفر دل تنگت باشه!

احساس بهتر اینه که یک نفر عاشقت باشه!

اما بهترین احساس وقتیه که یک نفر هیچ وقت فراموشت نکنه!"

 

 

من فکر می کنم فراموش کردن روزهای مهم آدمها یعنی فراموش کردن خودشون!

روزهایی که آدم دوست داره "توی همون روز خاص"همه به یادش باشن و"بهش بگن به یادشن"

روزهایی که آدم منتظره تا بهترین هدیه ی یک سالشو بگیره:

این که بدونه با وجود همه ی فاصله ها و همه ی جدایی ها بازم توی خاطرشونه...این از نظر من بهترین هدیه اس.

امروز تولد من بود.

همه بهم این هدیه رو دادن و برام آرزوهای قشنگ کردن غیر از یک نفر...

همون "یک نفر"ی که یه روزی متن بالا رو برام فرستاده بود!!!!!!!!!!!!!

فراموشی!

 

ای صمیمی ای دوست!

گاه و بیگاه

لب پنجره ی خاطره ام می آیی!

ای قدیمی ،ای خوب!

تو مرا یاد کنی یا نکنی٬

من به یادت هستم...

 

سمت مرا از آب بپرسید

دریا همیشه منتظر عاشقانه هاست!